Nu är jag här igen!

Hej hej!
En lång tids frånvaro har det varit, men om jag får skylla på något så är det för att vi har sålt huset och flyttat ner till mina föräldrar.
Jag började tidigt med att packa eftersom jag inte har så mycket hjälp uatv Christer längre. Det var väldigt tur att jag började så tidigt ,för fy sjutton vad det tar på både psyket och kraften!
Dels eftersom jag jobaat hela tiden tiden och dels att jag kännerr att jag är u inte 25 längre!
Men nu är vi i alla fall här i "gamla Folkets Hus". Känns lite märkligt att flytta tillbaka hem, men ändå jättebra!
Vi har ju en egen lägenhet här med egen ingång så det är jättebra. Enda jobbiga är att jag har inte mina egna sakerr eftersom allt är nedpackat. Här är fullt möblerat med både porslin och lakan, handdukar. Men det är ju jättebra sedan när vi hittar någon lägenhet för då är ju allt redan packat!
De flesta stora möbler har jag sålt av.Våra sängar har vi med oss samt soffgruppe, men när vi flyttar ska jag köpa nytt!
Det känns också spännande!
 
Nu har jag i alla fall semester och det känns helt underbart! Efter allt detta som har varit var det oerhört härligt att bara åka iväg till Gotland en vecka med våra goda vänner Eiron och Gunilla!
Det var tur att de var med för nu fungerar det inte så bra med Christer att åka själv. Han är inte alls med på samma sätt som bara för ett år sedan. Han faller mer och mer in i sin egen värld.
Jag är hela tiden rädd att tappa honom ur sikte. Han kommer jättelätt bort om man inte har ögonen med hela tiden. Det kan räcka att man står i någon kö och handlar.
 
Men jag tror han tyckte det var härligt på sitt vis i alla fall!
 
 
 
Man skulle kunna tro det är Grekland eller något annat medelhavsland!
 
Vilka underbara fossiler!
 
Nu försöker jag att få in fler bilder , men datorn säger hela tiden att fotot är för stort! Jag vet inte hur man förnminskar, jag får vänta tills Pontus kommer!
Konstigt för jag lyckades ju få med 2 foto i alla fall!
 
Jaja det blir nog bra med detta . Jag återkommer så småningom!
Hej svejs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0