Rensning

Hej hej!
Idag har vi börjat lite lätt med att rensa förrådet...Mäklaren kommer den 28:e för att kolla och ta lite bilder.
Sen är det dags att sätta ut huset!
Brrr jag vet inte vad jag ska säga...Känns både spännande och hemskt på samma gång...Jag vill inte men vill ändå? Hur låter det egentligen?
Tror nog att det blir göör bra tll slut i alla fall. Det är ju aldrig fel med förändringar! (har jag läst någonstans..)
Bara vi hittar något trevligt och billigt ställe att flytta till! Helst ett litet radhus med en liten liten gräsplätt där jag kan ha lite blommor...Så ska det vara en liten insats och en jättebillig hyra så vi kan leva gott resten av livet! Det låter väl bra!
I Trollhättan också då så jag får nära till jobbet!
Drömmar måste man ha!

Igår var jag en sväng till Åsaka och dom små liven och hälsade på efter jobbet och när jag var på väg hem så ringde en kompis på mobilen och undrade om vi hade lust att komma dit på kvällen och äta fisksoppa och det var ju inte dumt!
Så det gjorde vi och så fick vi kladdkaka efteråt också så vi var mätta och goa när vi åkte hem!
Vi hade jätte trevligt och det var precis vad vi behövde..Komma hemifrån lite det är inte dumt ibland!
Nu ska jag väl snart börja med maten..Det blir ugnstekta laxbitar idag..Tror jag gör nån smarrig sås och häller över...Ummm vi får se vad det blir...

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0