Storasyster Thea

Hej hej!

Här kommer 2 bilder på Thea när hon dricker Smothie eller hur det nu stavas...
Det var igår när vi var hemma hos Thea..





Helt ovetande att i morgon kommer lillebror hem och inget blir som förr...
Tror hon kommer att bli mycket förtjust i sin lille bror....



Idag har jag bytt gardiner både i köket och vardagsrummet. Set är ju höst nu och då är det mysigt med lite annat...



Köpte nya från Jotex, blev ganska nöjd...



Dessa har jag haft i flera år men jag gillar dom!

Nu ska jag upp i köket och göra ugnstekta potatis , fäskfile och kantarellsås!
Det låter väl inte så dumt?

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-09-11 @ 19:33:37
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0