Farmor igen!

Äntligen har Maria och Roberts bebis tittat ut!
En rejäl kille 4100 och 54 lång...
Jag tror han sa det i alla fall. Blev lite snurrig i bollen efter detta så jag har svårt att tänka klart...
Satt på utbildning i dag och hörde hur telefon vibrerade i väskan så inte förrän jag satt på parkeringen kunde jag ju ringa upp Robert och då hade dom inte vägt honom ännu så det blev lite omtumlande...
Men så härligt!
Så nu har lilla Thea blivit storasyster!!
Oj oj oj vilken härlig dag det blev..
Glömde ju fråga Robert hur det var med Maria, det blev nämligen kejsarsnitt...

Men jag antar att det är bra, får försöka föra ett mer vettigt samtal med honom i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0