Milogubben!

Hej hej!
Idag fredag hämtade jag Milo på dagis och så fick han följa med hem..
Han tycker det är så roligt att bygga med tågbanan med morfar!
Han hade inte sovit på hela dagen så han somnade givetvis så fort jag satte han i bilen...
Men han vaknade när vi kom hem och först var han lite grining men snart kom han och morfar igång med tågbanan och då var allt som vanligt igen..
Själv rullade jag köttbullar och kokade pasta för potatisen var slut. Men det var gott och Milo åt med god aptit.
Medan vi satt och åt kom Pär som hade jobbat i göteborg stackars pojk....

Milo blev så glad när pappa kom och fick lite mat han också.
Imorgon kommer Josefin och ska sova över för det är årsfest i Hjärtumsgården.
Pontus ska också dit.

Jag får väl försöka planera något inför fars dag antar jag. Det kanske kommer några små barn?
Så ska vi ju försöka gratulera våra egna fäder också...Puh det blir en hektisk söndag....

På tisdag ska jag till Ullared! Jag och en arbetskamrat ska ta en bussresa dit..Det ska bli kul!
Enda problemet är att Christers sjukersättning krånglar och har inte kommit ännu så han fick endast 3000 kronor denna månad.. Så det får bli lite försiktig shopping..
Men julklappar måste det bli i alla fall!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0