Mer foton!

Hej igen!
Nu ska jag se om det kan gå att få in lite mer foton. Det krånglade så väldigt igår så det var inte kul...



Snart nydöpte lille Maximilian och hans fina pappa...


Sötis!



En sån going va'(ja inte den gamla farmorn alltså...)



Idag när jag kom hem passade jag på att färga håret eftersom Maximilian ska döpas på lördag..
Han får ju inte skämmas för farmor...
Pontus fick den äran att vara fadder (han blev lite förskräckt över uppgiften, tyckte nog det lät väldigt stort).
Ja vi upplyste ju honom att det är hans ansvar att få kännedom om kristendomen och dess historia och det tyckte han var helt okej,han hade ändå tänkt att han skulle ta och läsa den där boken nån gång. Då kunde dom ju göra det tillsammans!
Det blir nog bra..En lugnare fadder får man nog leta efter...

I morgon ska jag ha semester för Christer ska till doktorn och jag följer med. Sedan åker vi en sväng in till Christers föräldrar och hälsar på dom en stund.
Det var ett tag sen nu....

Nu har alla på mitt jobb fått reda på att jag ska sluta, och det tyckte dom väl inte var så kul.
Men för min skull var det ju kul förstås!
Ja det känns lite dubbelt får jag ju säga. Men det kändes som det var min chans nu! Det är inte så ofta det dyker upp något som kan passa mej.
Ska verkligen bli kul!
Hoppas bara det ordnar sej med min tjänst så vi får tag i någon snabbt. Tanken är att jag ska börja det nya 1/1 2012. Men om det strular får jag vänta till den 16/1...
Hoppas, hoppas! Vill ju gärna vara med från början...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0