Härligt väder

Hej hej!
Efter en eländig kall vecka har nu värmen kommit tillbaka! Underbart!
Jag tog 3 dagars semester efter påsk och då hade jag i alla fall tur med vädret. Det var verkligen välbehövligt. Kände mej trött och sliten så det var skönt att bara få ta dagen som den kom.
På onsdagen var Josefin här med Milo. Hon var lite orolig att jag kanske ville vara helt själv nu när jag var ledig, men det är så som det är så härligt att kunna få träffa dom där underbara små liven i lugn och ro utan att behöva känna att man ska upp och jobba dan efter.
Så det var så mysigt och ha dom här.
Torsdagen städade jag och grejade och på fredagen åkte jag och Josefin till Maria och Thea i Åsaka och tillbringade dagen där med dom små. Härligt!!
Å jag planterade en massa blommor och tomater, gurka och paprika också...
Så jag fick gjort en hel del!
Christer har varit i skåne och det är en lång historia men jag kan ju säga som så att han har lite svårt för GPSen....Men han kom hem i alla fall. Jag har föreslagit att han ska göra som han gjorde förr när han var ute och reste och gick efter kartan.

I alla fall kommer här lite bilder:



Thea och Milo leker för fullt i Theas nya sandlåda.



Ska vi hitta på nu tro? Det är inte länge det är roligt på samma ställe...



Kolla lekstugan lite kanske...



Bra att hålla igång mamma så hon inte vilar FÖR mycket..



Ja nu får nog Milo också snart upp och kolla vart kusin Thea tog vägen egentligen!



Ja och nu till mina odlingar.. Tomater, paprika gurka och pelagoner och lite andra blommor!



Härligt




Ja alltså här är då en änglatrumpet som jag har ärvt utav min systerdotter Tina.
Hon skar ner den kraftigt i höstas för den är så svår att förvara och jag kan ju inte annat än hålla med...Få se om den överlever hos mej...


Idag är det söndag igen och i morgobn dags att jobba... suck. Men bara man kommer igång på måndag så går veckan med raket fart. Och jag är så glad att jag har ett jobb att gå till.
Önskar Christer fick ett jobb nu så vi kan börja leva igen.
Usch nu blev det lite sorgligt det var inte meningen men det är lite jobbigt emellanåt...

Hej svejs vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0