Måndag

Hej hej!
Ny vecka igen! Full fart som vanligt på jobbet... Nästa vecka ska jag få hjälp i köket mellan 10:00 och 14:00 måndag och tisdag. På onsdag har jag hjälp mellan 12:30 och 14:00.
Det ska bli skönt! Vissa dagar är det så mycket att göra så jag knappt hinner andas!
Idag åkte jag faktiskt lite tidigare för jag behövde köpa lite mer mjölk och lite andra saker som jag missat att beställa.
Kom på det att jag behöver ju faktiskt inte handla till jobbet på fritiden utan givetvis åker lite tidigare!
Visserligen får jag ta mellanmålsdisken i morgon men idag hade jag bara frukt och smörgås så det blir inte så betungande...
Sen åkte jag in till Milo också innan jag åkte hem. Josefin ringde mej och undrade över utslag som han fått . Vi väntar ju lite på vattkoppor eftersom Pontus hade det förut. Det vore ju inte så konstigt om det var det han hade fått.
Men jag tror det är tredagars feber som han har för det såg inte ut som vattkoppor...
Hoppas att det är det eftersom Sixten kommer på fredag. Vi har ju väntat så på att se när dom små liven leker ihop så det vore ju trist om Milo är sjuk då!!
Han blev i alla fall glad när mormor kom. Fick goda små små kramar som han ger bort bara ibland.
Det är såååå gosigt!!! Ummmmm vad glad mormor blir!

Sen när jag kom hem luktar det inte gott. Christer har hållt på med pelletsbrännaren som krånglat hela dagen( började givetvis i natt) . Luktar bränt sot.. Usch...
Jaa så har vi det... spännande...

Hej svej till en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0