Den som väntar...

Hej hej!
Ja nu tror ni väl att jag har slutat skriva men icke då! Här är jag!
Det är bara det att tiden räcker dåligt till..
Jag tänkte att jag börjar vid midsommar...
Då var vi på Vänersnäs tillsammans med Linda och pojkarna och Josefin , Pär och Milo...
Och farmor och farfar förstås!
Först åt vi sill och potatis och sen var det kaffe innan vi drog iväg till bygdegården för att dansa runt stången! Det vill säga att dom enda som dansade var jag och Milo!



Pojkarna laddade upp med lite fotboll innan maten...



Joel vill också vara med!!



Titta vad Milo hittade i skogen! En boll!



Härligt!



Å hej och hå den här kommer att komma långt!



Sen var det mat och efter måste man ha lite god melon! Och annat gott!



Ummmm



Kolla vad mysigt vi har!



Nu har vi kommit till bygdegården och midsommarstången reses! Jättefint!



Sådärja, nu är det bara till att börja dansa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0