Ännu lite nytt!!

Här kommer ännu mera bilder från Åsaka!
Robert, Maria och Thea har varit på Gotland 1 vecka och då längtade dom ju så hemskt efter oss så vi blev bjudna på grillning dagen efter dom kom hem.
Josefin, Pär och Milo var också där.
Vi hade så mysigt och åt gott och barnen sprang omkring HELA TIDEN!
Herregud en vecka med dom båda så är man väl bara skinn och ben! Dom får verkligen fart på oss gamlingar!
Men det får man ju bjuda på så goa som dom är!
Idag när jag var på Rusta så kände jag något på armen och när jag tittade upp stod Milo Där!
Gissa om mormor blev glad! (och Milo med)...
Men när jag kramade honom förnimde jag en bekant otäck lukt...Hmmm. Blöjan full med dagens utgifter!
Barn har ju inte en tanke på att man kanske inte gör sådant varsom helst...
Det kändes väl skönt i kön till kassan kan jag tänka!
Så mamman fick allt snällt gå ut med spjuvern och byta i bilen...



Här är en ovanlig bild: 2 små kusiner som sitter stilla 2 sekunder medans kortet tas!!!



Japp då var det klart! Dags att gå ner och springa och kolla vad man kan hitta på...



Gäller att ta i farten...





Undrar vad Thea tänker på...



Fastspänd!! Om jag inte minns fel åt Milo 3 eller 4 korvar...
Han gillar korv..Han proppar in tills kinderna (som ni ser är ganska uttänjda) är riktigt fulla och sen vill han ha mer!!
Tokpelle!

Ja det var en härlig kväll..Imorgon jobbar jag sista dagen sen går jag på semester!
Tjoho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0