Pelargonplantering...

Hej allihop!
Idag kom återigen dessa välkända vårkänslor fram från någonstans! Ingen aning vad som hände för igår kändes det som att vintern kommit tillbaka för att stanna!
Riktigt kusligt när jag körde hem från jobbet, snön yrde över åkrarna och man körde genom snöröken och såg absolut ingenting på vissa ställen!
Men som sagt det var i går det!
Idag skiner solen och jag planterade om alla mina pelagoner som jag har haft inne i garaget för övervintring. Dom såg ut att ha klarat sej riktigt bra. Dom hade börjat grönska så fint.
Så nu är dom nerklippta och omplanterade och får stå ljust och fint i väntan på att plateras ut i ute krukor och balkonglådor...
Ummmm vad mysigt!
Tvättmaskinen går för fullt och strykbrädan står framme och lördagshandlat har jag gjort.
Herregud vad jag är bra!! Här kommer lite bilder på dom kära blommorna:



Det ser ju lite tråkigt ut innan dom växt till sej men ni ska få fortlöpande bilder
så ni ser hur bra det blir!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0