Gardiner

Hej hej!

Nu har jag sytt nya gardiner till uterummet! Det blev jättefint med ubndantag att jag upptäckte efter några timmar att 2 av längderna satt upp och ner på...
Suck vad trött man blir. Det är ju inte hur kul som helst att sy gardiner...
Får ta ner vid nåt tillfälle och sprätta...
Sen så har jag i alla fall påskpyntat lite grann så nu kan påsken komma!

Nere i pappas källare har vi tydligen haft delar till en folka (bubbla). Dom har nog legat där 15 år till ingen nytta...
Jag visste inte ens att dom fanns men nu har jag lagt ut på blocket om nån är intresserad!
Tagit fina bilder har jag gjort..

Här kommer lite bilder från igår:



Visst blev det fint?



Väldigt nöjd...



Och så en liten påskkärring



Visst är den söt?

Det var allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0