Barnteater

Hej igen!
Idag har varit en rolig dag igen!
Linda,Viggo och Joel kom hit för att gå på barnteater i Hjärtumsgården!Jag följde med och det var jätteroligt!
Först när dom kom hade jag middag färdig så vi åt lax, potatis och dillsås.Sen drack vi kaffe med sockerkaka och glass.Pojkarna hann leka lite innan det var dags att gå iväg.
Den hette farbrorn som inte ville vara stor.Viggo satt helt paralyserad och tittade, men Joel var nog lite för liten så Linda fick gå hem med honom...
Viggo märkte inte ens att dom hade gått så inne i teatern var han!
Jag tror den var ca 45 minuter lång så man hann inte få träsmak precis...Men det var nog väldigt lagom för barnen.
Jag tog lite kort som jag tänkte visa:



Joel hann med lite lek och stoj innan teatern!



Bäst att ha hjälm när man ska hoppa!!



Viggo var tvungen att visa hur stark han var som kunde lyfta upp sin cykel..



Självklart var ju inte Joel sämre utan kunde OCKSÅ minsann lyfta sin....





Cykelkillarna!



Förväntan är stor......Snart börjar föreställningen!!

En härlig dag börjar lida mot sitt slut. Imorgon är det dags att jobba igen men vi har i alla fall haft en härlig helg med alla små goa barnbarn!
Såna helger är underbara!!
Hej svejs för denna gång...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilka fina pojkar :) Och starka!

2011-04-14 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0