Theas kalas

Hej igen!
Igår var vi ju på kalas hos Thea. Det var så roligt, hon fattade dåligt det där med presenter men det blir nog bättre till nästa gång!
Hennes söta tjejkusiner var desto hjälpsammare. Dom visste precis hur man skulle göra! Så dom hjälpte henne en del. Tur var det annars hade hon aldrig öppnat dom...
Hon var hur söt som helst (som vanligt) men tyckte det var lite konstigt att alla stod och tittade på henne.
Sen bjöd hon på jättegod mat. Fläskfile i ugn med god sås över, potatis och en god sallad.
Efter maten blev det kaffe och prinsesstårta. Passade ju jättebra eftersom hon ofta kallas för prinsessan!
Hon fick dock inte smaka på tårtan sjäv utan fick en alldeles egen osötad bakelse...
Hon smaskade och åt och såg väldigt lycklig ut! Hon fick även äta alldeles själv med skeden. Jag tyckte hon fixade det riktigt bra! Såg väldigt nöjd ut...
Tyvärr glömde jag kamerna hemma hos dom så jag får åka och hämta den sedan i veckan. Tog en del fina kort(tror jag) som jag ska lägga ut sedan.
Ha det bra  hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0