Nya bilder!

Hej igen!
Nu har jag fått hämtat min kamera hos Thea. Jag var där igår och då var även Josefin och Milo där.
Så jag kunde gosa med bägge gullungarna!
Thea var i sitt esse och gick omkring på sina stolpiga ben... Hon går så fint nu så!
Milo hade fullt upp med att kolla in sin roliga kusin!
Han kunde knappt äta för han var tvungen att hålla koll på henne hela tiden. Och inte var hon still en minut heller...
Här kommer i alla fall lite bildet från kalaset:




Massa fina paket!



Å ett kuvert! Kan vara bra att ha....



Alla satt runt omkring och tittade nyfiket på..



En fin docksulky med söt docka ifrån gammelmormor och gammelmorfar...



Dom små söta småkusinerna hjälpte så gärna Thea att öppna presenterna.



Sen var det tårta med ett ljus i!!



Thea fick en osötad bakelse som hon fick äta alldeles själv för första gången! Det klarade hon galant! Puss på dej gullunge!

Ja det var ett mysigt kalas för lilla Thea. Hon var så glad så glad..

Hej då vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0