Sjungit in julen

Hej hej!
Har precis kommit hem från kyrkan och lyssnat på kyrkokören när dom sjunger in julen. Lika vackert som alltid.
Snön ligger verkligen vit på marken i år. Tror det har snöat hela dagen idag.
Hade tänkt åka till Trollhättan idag men det struntade jag allt i när det blev sånt väder. Christer har varit ute och skottat mest hela dagen. Då tänkte jag att då passar jag på att baka lite.. Det blev bara lite för det var nästan inget socker i burken och mjölet började också ta slut. suck att det alltid ska bli så fel.
När jag för en gång skull hade tid att baka.
Ja ja jag får försöka nån annan dag.
Nu ska jag gå upp och ladda ner inför ny arbetsvecka......
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0