Tillbaka

Nu är jag tillbaka igen efter ett bra tags frånvaro!
Jag vet inte varför det har blivit så dåligt med uppdateringen men det blir så ibland...
Igår hade jag i alla fall smycke party. Jätte trevligt var det! Eftersom jag var värdinna så fick jag handla för 300:- så jag köpte ett halsband jag ska ta kort på det sedan så ni får se. Sen köpte jag ett annat smycke så jag kan byta på mitt andra smycke. Det blir perfekt!!
Vi satt ute på altan ända till klockan 22:00 då gick dom sista.
Massor av levande ljus hade vi det var jätte mysigt!
Idag är det fredag och jag är jätte trött. Pontus har åkt till en kompis dom skulle lana.
Fy så trist!
Vi ska väl sitta framför TVn och somna framför alla tråkiga program!
Men i morgon ska vi på 80 års kalas. Christers farbror fyller år i morgon så vi ska gratulera honom.
Det blir nog trevligt. Då får vi träffa alla Christers kusiner och det är alltid roligt!
Om 3 veckor blir jag förhoppningsvis farmor!! Å vad det ska bli roligt...
Undrar vad det kan vara innanför den där magen...
Från det ena till det andra har jag köpt 2 julklappar till Viggo idag!
Det kom en leksaks försäljare till jobbet idag och han hade mycket fina saker må ni tro!
Jag ville köpa allting nästan.
Tänker inte tala om vad jag köpt för då läser mamman detta och kanske inte kan låta bli att tala om det för Viggo!!
Nej nu får det vara bra för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0