Höstgardiner och kaffekaka...

Förra helgen putsade jag ju mina köksfönster så jag tänkte passa på att visa mina härliga höstgardiner!
Det tror jag ni alla gärna vill se!
Sen var Robert och Maria ( med en stora fina magen) här igår lördag. Vi grillade lite kött  och så hade jag gjort potatisgratäng och råstekta grönsaker, dressing tomater.
Det var mums. Till kaffet gjorde jag en kaffe kaka med glasyr på.
Blev sugen på detta eftersom Jessika på jobbet hade med sej en kaffekaka som fredagskaka.
Då kom jag på att jag också hade en sådan i min receptsamling. Det var ett tag sedan jag gjorde den.
Så hade jag lite grädde till också. Det blev uppskattat.
Idag kom mamma och min syster Ewa hit också och åt upp resten av kakan.

Jaa det var det som hänt denna helgen. Christer har fruktansvärt ont i sin ischias nerv antar jag att det är. Så i morgon får han ringa kiropraktorn. Han kan inte sitta eller ligga utan helst bara gå. Och det blir jobbigt i längden.

Här kommer lite foton!!



Visst ser det läckert ut med äpplena?



Här är den goda kaffekakan med glasyr på. Små hjärtan är det även på glasyren. Det kanske syns dåligt men visst är det lite gulligt?

Kommentarer
Postat av: Josefin

ÅÅ jag vill också ha kaka!

2009-09-20 @ 16:57:25
URL: http://princeandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0