Hösten verkar ha kommit

Hej igen!
Nu känns det som om att hösten har kommit . Det blåsser ganska rejält emellanåt och en del träd börjar faktiskt tappa lite löv.
Både trist och skönt på samma gång.
Idag när jag kom hem från jobbet var min syster Ewa här.
Christer och Pontus höll på att steka köttbullar.
Christer ringde mej till jobbet och undrade vad han skulle handla för mat!!
Herregud karl sa jag då,använd din fantasi!!
Och köp gärna för flera dagar så slipper du åka till affären varje dag..
Jaa,så han köpte köttfärs och gjorde köttbullar. Det var ju inte så dåligt med tanke på att han är dålig på att laga mat. Nu vill han verkligen snart ha ett jobb så han slipper denna hemska press på sej att laga mat varje dag!
Det smakade bra i alla fall och Ewa stannade också och åt så vi hade riktigt trevligt. Sen skulle hon åka ner till mamma och sova där eftersom pappa är på gotland.
På fredag och måndag ska vi ha utvecklingdagar på jobbet, så då behöver jag inte laga mat! Inga barn där heller det ska bli härligt. Fredagen tillbringar vi på Älvhögsborg och får lyssna på det ena och det andra.
Men på måndagen ska vi vara på jobbet och gå i genom massa saker.
Ja detta var min dag i dag.
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0