Halsband

Nu har jag tagit kort på halsbanden jag köpte på smyckpartyt. Sen är det även ett kort på hallbord och stol. Ni börjar väl bli trötta på denna hall snart men jag är så himla nöjd!!
Sen måste jag berätta om smörkrämen som jag hade i kylen!
Jo så här var det. Jag gjorde ju muffins som jag bjöd på smyckepartyt. Uppe på hade jag spritsat vackert med smörkräm och det blev ganska mycket över som jag hade lagt i kylen.
Idag tänkte jag att jag tog fram dom muffins jag kvar i frysen och spritsar på smörkräm så går vi ner till mamma och pappa och bjuder dom på detta.
Jojomänsan... Tror ni att det var mycket smörkräm kvar eller???
Min gottegris till make hade tryckt i sej halva smörkrämen under dagarna!!! och det var faktiskt ganska mycket kvar.
Sen undrade han och var lite orolig över att han kanske hade fått magkatarr för han hade fått sån halsbränna natten till lördag och ont när han svalde..
Jag trodde då att det kunde bero på pizzan, godiset samt muffins han tryckte i sej innan läggdags.
Och nu förklarar det ju sej när han har smaskat en massa smörkräm under dagarna också. Tror det kan bli för mycket fett i magen. Ungefär samma som när man rensar avloppsrör under slasken. Där kan också bli för mycket fett emellanåt..
Här kommer lite kort:




Fint i hörnet i hallen....



Mina nya nyinköpta smycken från designatenga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0