Fredag!

Hej igen!
Äntligen fredag igen! Väldigt skönt. Fast veckorna går väldigt fort och tyvärr helgerna också.
Efter jobbet idag när jag hade varit hemma en stund så åkte jag ner till Lilla edet och handlade.Lika bra att ha det gjort.
Ibland orkar jag inte på fredag men samtidigt är det skönt att slippa på lördag.
Pontus ringde och beställde pizza som jag hämtade sedan när jag handlat färdigt. Mums...

Christer är i Örebro idag. Hans mamma har en syster där som de åker och hälsar på ibland.
Han är nog inte hemma förrän sent. Han har haft väldigt ont i ryggen ett par dagar så jag hoppas det inte blir värre nu när han har suttit i bilen så länge. Det får nog bli kiropraktor besök nästa vecka...

I morgon kommer Robert och Maria hit så ska vi grilla lite. Jag har försökt få tag på Josefin men inte lyckats ännu. Får göra ett försök snart igen. Linda skulle på bröllop så dom kommer inte heller.

Nej nu är grej dags! Har inte tid att sitta här mer!
Vi hörs en anna dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0