Dom fina listerna

Hej igen!
Igår kom underbara Mika och fortsatte med listerna. Jag tog några kort så ni kan se hur det ser ut.
Några lister återstår ju ännu men det närmar sej med stormsteg!
Speciellt vid ytterdörren tycker jag det blev helt fantastiskt fint.
Ny skohylla och hatthylla också.
Sen tog jag ett kort på mina muffins jag gjorde när jag hade smycke party.
Lite söta för min del, man kan inte äta mycket men väldigt goda ändå.
Receptet hittade jag på Linneas skafferi. 
En blogg jag hittade en dag. Mycket trevliga och användbara recept.




Mika i full koncenration på ett hörn...

kolla in den snygga änden!




Listen runt dörren blev verkligen pricken över i:et!



Ny hatthylla men skohyllan fick visst inte plats i kameran....

Tills sist bryter vi av med dom smarriga muffisarna efter alla lister!!

Kommentarer
Postat av: Robban

Ja han är sjukt säker den där finnen! Synd bara att han ska vara så upptagen jämt... :)



Men det blir jättefint iaf, vi förväntar oss ju självklart en stor uppvisningsfest sen när det hela är klart! ;)

2009-09-06 @ 17:01:31
URL: http://lyckhem.blogg.se/
Postat av: mamman

En liten bjudning kan det ju bli men det dröjer väl antar jag eftersom allt tar sin tid... Men jag är väldigt nöjd hittils

2009-09-06 @ 17:14:38
Postat av: mikkaelo

Muffinsen ser inte dåligt goda ut! :D



och vad fint allting blir :)

2009-09-09 @ 19:24:05
URL: http://mikkaelo.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0