Thea igen!

Nu har vi varit ännu en gång och hälsat på Thea..
Men först var det en bedrövlig dag på jobbet så besöket hos lilla Thea hjälpte gott!
Det började med att jag skulle ha utvecklingsamtal med min chef klockan 9. Det innebar att jag fick skynda mej att förbereda inför lunchen.
Sen blev det mängder med disk eftersom jag inte hann med att diska undan. Så skulle jag på ett annat möte klockan 2. Herregud vad jag diskade!! Ändå hann jag inte med utan fick lämna kvar en massa disk och knappt plockat undan. Känns inte bra att lämna på det viset. Tur att det inte är så varje dag.
Imorgon kommer det en tjej som ska jobba för mej nästa vecka torsdag, fredag. Ska ha en efterlängtad semester. Vi åker till Ullared på torsdag om det inte blir snöstorm eller så. Det ska bli kul.
Hoppas det går bra för vikarien. Hon lät lite mysko men man ska inte döma någon efter att ha pratat i telefon bara. Hon kanske är jätte bra..

I alla fall var jag ju på det andra mötet och sen när det var färdigt skulle jag åka till resecentrum för att hämta Pontus från bussen. Han ville ju följa med och träffa sin brorsdotter första gången!
När jag skulle åka genom stan var det ju världens köer för dom håller på med reparation av bron...
Men till slut kom jag fram i alla fall.
Äntligen bar det iväg till Åsaka!!
Här kommer lite kort på prinsessan:



Som vanligt sov hon så gott som hela tiden men vi fick upp ögonen en snabbis så vi hann ta några kort!!



Vilar tryggt i farbror Pontus famn...



Pontus var allt lite tagen av ögonblicket...

Kommentarer
Postat av: linda

Frågade inte farbror pontus om thea inte kunde sitta i en stol själv när han tog kort? hahahahahaha

2009-10-17 @ 16:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0