Onsdagsträff!

Hejsan!

Igår hade jag träff med 2 gamlaor jobbar kompisar sen vi jobbade  på Kaprifolen.

Vi brukar träffas 2 gånger om året och gissa om vi snattrar!! Vi har nästan inte tid att gå hem. Mycket händer faktiskt på ett halvår. Det tror man inte men det gör det faktiskt.

Just nu är datorn väldigt lustig. Jag hade ställt in på fet stil och rätt som det är ändrar det sej bara.

Hmmm, undrar  vad detta beror på. Sen hoppar mellanrummet mellan raderna hur det vill också. Jag kanske har en spökskrivare med mej?
Vilket fall som helst hade vi riktigt trevligt i går kväll.
Idag åkte jag in till Maxi efter jobbet. Egentligen skulle jag in till OBS för att köpa en speciell present till Christer där. Men av gammal vana gick benen till Maxi... Lite knasigt men så kan det bli.
Jag träffade Josefin och hon fick mej som vanligt att köpa saker som jag inte skrivit upp.
Mera julklapp till Viggo och en klapp till den lille nye bebisen som vi väntar på...
Jag berättar INTE vad jag har köpt för alla nyfikna läser denna blogg.
 
Christer och jag gick ut på promenad förut och när vi kom hem var jag tvungen att smaska i mej en smarrig chokladmuffins som jag köpt idag.
Igår smaskade jag upp en annan muffins som pappa haft med sej från Gotland.
Till frukostflingorna i morse hade jag på pappas hemmagjorda salmbärssylt. Ummm det var
smaskigt. Det är inte alla gamla pappor som kan koka sylt men det kan MIN pappa.
Han kan även laga mat baka, sy till husbehov, laga bilar, bygga ja han kan i stort sett ALLT!

C
hrister har faktiskt börjat laga mat nu eftersom han är hemma. Jag tyckte nog att han gott kunde göra det.


Nej nu ska jag inte skriva mer idag, datorn beter sej mycket underligt..
Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0