Lite uppdatering

Hej på er!
Nu är det verkligen dags för lite uppdatering!
Christer fyllde ju år i onsdags men vi hade kalas i lördags.Linda , Christian och barnen var där, pappa, Ulla och Rune.Josefin och Pär var i Stockholm Och Robert Och Maria orkade inte komma dom kom ju hem från BB torsdags.Rebecca har ju lite långt att åka!
Jag bjöd på en höstgryta med rotgrönsaker till och potatis. Sen hade jag goda nutella muffins till kaffet. Det blev mums...
Det blev en trevlig dag . Barnen var glada och goa!



Här var dom goda muffinsarna..



Linda Viggo och Joel i full fart

Christer fick en GPS av alla barnen och mej. Kan vara bra om han får nåt jobb som han ska ut och resa.
Sen fick han en kokbok utav Pontus, så nu förväntar vi oss jätte god mat varje dag när vi kommer hem!!

Sen på söndag fick vi äntligen åkt till Åsaka och tittat på lilla Thea! Å en sån liten guldklimp!
Hon var så liten så liten..
Hon sov och sov hela tiden. Maria hade åkt snabbt till Torp för att köpa ammningsbh men det var ingen fara för hon sov fortfarane när hon kom tillbaka
Sen puttade vi lite på henne så hon vaknade och då passade hon på att bajsa. JAG fick äran att byta på henne under uppsikt av hennes pappa.
Han var nog lite orolig att jag skulle klara av det, för han stod bredvid hela tiden och tittade så jag fixade detta. Han trodde inte jag hade sett såna blöjor( undrar hur gammal han tror att jag är egentligen?)
Visserligen var det snibbar och blöjor och nattblöjor när han var lite men jag har ju haft några efter honom:)
I alla fall gick det väldigt bra och blöjan kom på ordentligt så jag tror jag får göra det mer gånger.

Jaa så hade vi det i helgen här kommer ett sovkort på Thea!



Gulleplutt!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh så söt hon är! Jag bara längtar tills jag får träffa dem alla!

2009-10-17 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0