Höstfägring

Hej igen!
Idag är det måndag och jag har kommit hem från jobbet , FÅTT MAT AV CHRISTER IGEN!!
Jag tror inte han får börja jobba mer för det här är ju inte dumt...
Det är alltså så här han har haft det i alla år! Han har mycket att ta igen..
Idag hade han gjort STARK köttfärssås och makaroner. Umm det var inte dumt. Kommer nog att bli törstig hela kvällen bara. Men det får man ju ta.

Lördagen var inget vidare väder. Blåste och regnade. Vi åkte upp till blomsterlandet och inhandlade lite fina höstblommor ni får se lite foto på sedan.
Jag plockade in trädgårdsmöblerna och gjorde rent dom och ställde in dom på altan. Det var skönt.
Sen på eftermiddagen åkte vi ner till pappa som fyllde år. 74 blev han denna gång. Vi köpte en bok till honom. På spåret med Ingmar Oldsberg och han den där andre som jag inte kommer ihåg vad han heter. En massa frågor i boken som mamma och pappa kan sitta och roa sej med när dom inte har något att göra.
Robert och Maria kom också och bebisen som fortfarnade ligger kvar och gottar sej i magen!
Sen kom Josefin också, hon hade varit på plan och sålt kov för det var match.
Ewa var också där.
Birgitta ringde men dom kunde inte komma för dom hjälpte Mona att flytta.

Igår ringde Tina och undrade om vi ville komma och äta kanelbullar! Nybakade! Och det ville vi ju...

Jaa sen hände nog inte så mycket mer.
Jag tog kort även på balkongen så ni får se vad fina blommorna är ännu!

Hej svejs nu får det vara bra för idag...



Den bilden skulle inte komma så konstigt, hmmm





Fint va? Här kommer en bild till..




Kommentarer
Postat av: Robban

Jättefin balkong mor! Om några år kanske man inte kan se ut för alla blommor en gång! :)

Men du måste lära dig o korrekturläsa texten innan du är klar... Då slipper du alla fel! ;)

2009-10-06 @ 11:18:00
URL: http://lyckhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0