Ny vecka

Ny vecka igen, det är aldrig annat.
Idag var jag och Tarja och Ducarmo på utbildning i x-Web. Då kan man gå in och titta på sin budget hur man ligger till. Mycket bra tycker jag. Vi var på denna en annan gång men ingen fattade nåt den gången och vi kom inte in ordentligt så nu var det mycket bättre.
Min budget är redan minus men det visste jag. Det var ju så mycket jag beställde i början eftersom det inte fanns nån utrustning eller något. Även allt städmaterial togs på min budget. Så nästa år hoppas jag att jag ska kunna hålla den. Annars får jag  väl se mej om efter ett annat jobb!
Nej det är nog ingen fara.

Tänkte visa lite bilder från i lördags , jag och Christer satt och myste med

lite vin, god musik och levande ljus...Elvis julskiva bland annat! Det var riktigt skönt och avslappnande.

I söndags kom Tina med familj hit och det bästa av allt var att Mika spikade upp dom sista listerna i hallen! Nu är det bara dom små kantlisterna kvar. Dom ska han ta nästa helg.

Gud vad härligt snart färdigt!

Jaa det var väl det jag hade att berätta. Nu ska vi se om det går att få in bilderna jag lovade. Jag sitter nämligen vid en annan dator nu. Första gången jag håller på med bilder på denna...





The Boppers! Vad säger ni om det va?




Jo jag ser lite trött ut men klockan var nog runt 7....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0