Vad gjorde jag när jag kom hem?

När jag kom hem åt jag lite snabbt en bit Lasagne (som INTE Christer hade gjort) sen gjorde jag 3 stycken
Ananas pajer mums mums. Dom ska vi ha i morgon när Josefin ska ha smycke party.
Sen gjorde jag i ordning räk rullarna som gästerna ska få börja med.
SEN förstår ni! Full fart med städningen!!
Christer är ju arbetslös nu så han står för dammsugningen och det sköter han bra men det är ju så mycket ANNAT som man gör när man städar....
Men nu tror jag att jag har fått ordning på det mesta.Dags för sängen!!!!
Jag ska krypa ner och läsa min nya Allers som jag inte har hunnit bläddra i än.
Ummm vad skönt det ska bli!Hoppas det räcker med 3...Och så vaniljsås tilll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0