Första semesterveckan..

Nu har första veckan på min semester gått.Dom första 2 dagarna var ju hyfsade men sen....regn regn och åter regn.
Det är det värsta att när det börjar regna på sommaren är man rädd att det aldrig ska sluta!
Första jag gjorde på min första dag var att måla naglarna.
Det kanske låter fånigt , men i mitt jobb får man inte ha nagellack eller smycken.
Så smycken har jag också på mej varje dag nu. Det är jätte roligt. Jag köpte till och med ett nytt nagellack igår.
Eftersom det är så sällan jag använder det blir dom lätt lite torra efter några år...
I går var rChrister iväg med sina föräldrar en sväng och hälsade på en gammal tant på över 90 år.
Då åkte jag och Pontus till Överby och kollade lite. Han hade en kompis med sej också , han följde med oss hem sedan.
Jag stekte kyckling fileer i ugnen kokade färskpotatis och gjorde god sås till. Samt en god sallad med melon i också.
Pontus sa : sån här mat skulle man få i skolan...
Då sa jag : Då hade alla killar tagit 4 fileer och då hade dom som kommit sist inte fått nåt...
Så är det.
Nu är det en ny dag med nytt regn och jag tänkte jag skulle ta fram min kompis dammsugaren. Jag håller även på att tvätta och det är det värsta jag vet att behöva hänga tvätten inne nu på sommaren men nu har jag väntat så länge på solen så nu går det inte längre!
Inga bilder idag men kanske senare..

Kommentarer
Postat av: robban

Haha, det enda som saknas är att överskrifen var Kära dagbok!



Du är så söt mamma... :)

2009-07-12 @ 18:26:29
URL: http://lyckhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0