Hallen NÄSTAN klar!!

I söndags hände en hel del i vår hall . Lister en dörrkarm och lite annat kom upp!
Jag målade panelen blev jätte fint!
Pppa och Christer gjorde det andra.
Sen kom hatthyllan upp och snart är det spegelns tur...
Å vad jag är glad!!
Nu är det lite kvar som Christer MÅSTE göra färdiggt innan den 3 när jag ska ha smycke party..
Här kommer lite bilder!



Färgen syns inte så bra här men det är grått... Fint va?



Ny dörrkarm och kolla in den fina elkabeln som lille Pär satte upp så himla fint!!!
Han är för duktig! Tur att dom kom förbi



Titta vad duktig han är!! Min favo kabeldragare..



Sen tjänade Toni och Pontus 50 :- var när dom tvättade Josefins bil



Noga var det


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det blir verkligen superfint! Panelen ser alla tiders ut :)

2009-08-26 @ 12:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0