Låååångfredag!

Hej hej!
Måndag tisdag och onsdag var jag på utbildning i Trollhättan. Motiverande samtal. Låter lite småtråkigt men jätte bra!
Eftersom vi har många deltagare som kanske inte är så motiverade från början är det jättebra att ha lite "verktyg" att ha till hands!
Men det var lite kämpigt att sitta still i 3 dagar, jag som är van att springa omkring... Men vi hade mycket övningar så dagarna gick otroligt fort.
Sen blev det ju bara jobb på torsdagen och så var man ledig idag! Härligt!
Vaknade vid 7 i morse, försökte somna om, men det gick inte...Så det var bara att gå upp...Efter att ha intagit frukost satte jag igång med att byta sängkläder. Sen började jag dammsuga madrasserna också (äckligt vad det blir dammigt under..) Christer fick skaka täcken och kuddar. Det blir skönt att krypa ner ikväll! Sen slängde jag in lakanen i tvättmaskin och kunde sedan hänga upp dom ute! Å det är ju min favorit sysselsättning! Jag älskar att tvätta och hänga ut! Har ju längtat efter detta hela vintern!
Sen skickade jag ut Christer så han fick tvätta bilen. Så dammsög jag den och torkade ur den också. In med golvmattorna i tvättstugan och skurade dom också!
Ummm vad fin bilen blev!
Vid 11-tiden var vi färdiga med detta och då gjorde jag frukost nummer 2...Kokade ägg och te och lagom till detta kom Pontus upp!
Men nu sitter vi ganska trötta i soffan...Pontus åkte till Toni och dom skulle till Göteborg och ha kul där...
Snart tänkte jag sätta fram lite ost och vin som vi får festa på..
 
Förresten..dom som var och tittade på vårt hus i måndags var inte intresserade.... INGEN vill ha vårt hus....

Kommentarer
Postat av: Robert malm

Det kommer ska du se! När som helst... :)

2013-04-01 @ 12:30:27
URL: http://lyckhem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0