midsommarhelg

Jaha nu har det varit midsommar igen! vid 2 tiden kom mina föräldrar och mina 2 systrar. Då åt vi den traditionella matjesillen och potatis! Sedan hade pappa gjort 2 egna inläggningar av sill! De var också jättegoda! Pappa hade även gjort god jordgubbstårta ( han kan min pappa!) När det gått några timmar blev vi hungriga igen och tänkte börja grilla... Då kom det dunderregn och åska.. Vårt altantak läcker in vatten men jag var väldigtnöjd över att vi fått på en presenning men jag hann knappt tänka tanken förrän det började stormläcka in i alla fall! Pappa ( snart 78) sprang raskt ut och hämtade stegen och upp på taket.....där började han rensa stuprännan och genast blev det bättre... Hmmm den var visst ganska full med bööös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0