Zumba

Hej!
Idag på jobbet har jag varit med på ett pass Zumba! Det var jätteroligt!
Det är så här att vi har en hälsopedagog som har någonting som kallas för Aktiv. Den är till för våra deltagare för att de ska komma igång med lite aktiviteter och även få lära sig lite om kost och hälsa och sömn bland annat. Även lite Mindfulnes övningar ingår. Denna torsdag stod det Zumba på schemat och vi får var med om vi har möjlighet!
Jag har varit på väg flera gånger men det har alltid kommit något emellan! Men denna gången blev det äntligen av!
Instruktören var nog väldigt snäll mot oss för hon tog det försiktigt.. Men det var ändå så man blev helt genomsvett! Det var första gången för mig och det var nog faktiskt något för mig...Kanske att jag börjar på det när vi har flyttat upp till stan?! Om vi nu kommer dit någon gång vill säga.. Det ser mörkt ut..
I morgon är det fredag och då slutar jag klockan 3. Faktiskt funderar jag på att sluta lite tidigare och åka och handla lite.. Skönt innan det blir för mycket folk!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0