Våren är här?

Hej hej!
Christer är hemma igen efter sin infarkt och han börjar sakta men säkert återhämta sej. Han blir fort trött och det läste vi i pappren att det var normalt en tid efteråt.
På torsdag ska vi till doktorn och då ska vi höra oss för vad han kan göra utan att det blir för mycket. Det är lite svårt att läsa sej till, så det blir bra att få prata med en doktor.

Idag har jag grejat i uterummet och satt upp gardiner och dammat och så. Tiden börjar närma sej för oss att sätta ut ut till försäljning och då vill jag ha det fint därinne...
Det är verkligen blandade känslor inför att sälja huset..

Det blir nog många tårar och beslutsångest innan vi får gjort det...Men samtidigt tror jag att det blir jättebra! Ett problem mindre..Så får man se det.
Hoppas bara vi hittar något trivsamt i Trollhättan! Det får inte vara för dyrt och samtidigt vill vi ha nåt radhusliknande fast inte för stort...

Vilka pretantioner man har! Det är ju roligt att ha en liten, liten, liten trädgård så jag kan sätta ut lite krukor i alla fall. Vad ska jag göra av alla mina pelargoner!!!!? Och Änglatrumpeten!
Ja ja vi har inte kommit så långt ännu...Bara att rensa och packa allt får en ju att ångra sej...

I morgon har jag planerat att vi skulle ut i trädgården och fixa lite. Christer får väl mest titta på men han kan ju hjälpa till att hålla?

Det var allt för denna gång!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0