Nya jobbet

Hej hej!
Nu har jag kommit igång en del med mitt nya jobb. Det känns jätteroligt!
Nästan som att ha hemkunskap fast med vuxna!
Alla är så snälla och hjälper mej tillrätta så nu börjar jag känna mej lite mer hemmastad.
Det är bara datorerna som inte blivit klara ännu så det väntar vi på..Det är lite frustrerande att det inte funkar för man gör ju en del där nu för tiden.
För mej funkar det ganska bra ännu för jag har inte fått ordning på alla beställning kundnummer ännu så jag kan ändå inte beställa på nätet ännu..
Men det blir nog bra till slut!
Vi har fått en bil också så vi kan åka och handla. Den kom idag och det är en gasbil så det ska bli spännande och se hur det är att köra en sådan!

Idag har vi gjort fiskgratäng till lunch och killen som jag hjälpte tyckte det var jätte roligt!
Sen fick han göra chokladbollar också som vi sålde i cafeet...
Ja med andra ord detta känns otroligt roligt!

Fast i natt vaknade jag med min migrän huvudvärk..Jag gick upp vid 1 tiden och tog en tablett men det var fortfarnde inget vidare på morgonen..
Men jag fick i mej frukost i alla fall och så tog jag en Panodil och en Ibumetin och faktiskt så lugnade det ner sej...
Det lustigaste var att en annan som jobbar där sa när hon kom att hon hade migrän hon också och när vi började prata så kom det fram att alla hade migrän som jobbade där!
Så vi sa det att den tjänsten som är ute nu som arbetsterapeth den får vi nog höra om den också har migrän!
Så har vi ju förstående för varandra!

Ja det har varit härliga dagar..
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: josefin

e de ett cafe som vanligt folk får komma å fika i?

2012-01-11 @ 21:13:28
URL: http://princeandprincess.blogg.se/
Postat av: mamman

Ja det är öppet mellan 9-15..Det är ju väldigt varierande för ibland finns det nästan inget folk så då kan vi inte baka men det finns frallor och för det mesta nån kaka...Det är en del jobbargubbar som åker dit och fikar på rasten...

2012-01-12 @ 20:41:58
Postat av: Robert Malm

Kan man beställa godsaker tro? :D

2012-01-23 @ 11:04:48
URL: http://lyckhem.blogg.se/
Postat av: mamman

Hej Robert!

Nej beställa godsaker är ju värre men man får komma dit och fika förstås...Men smörgåstårtor gör dom på beställning fast jag vågar inte säga hur dom blir för alla är ju inte så bra på det här med mat....

2012-01-23 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0