Milo , Viggo och Joel

Hej hej!
Inte mycket att orda om denna veckan..Dagarna bara svänger iväg i ett huj!
Bästa dagen var i onsdags när jag åkte in till Överby bara för att köpa mej en mascara..Fick syn på i ögonvrån att det var 70% rabatt i en skoaffär!
Men först gick jag in i mascara affär och blev jätte glad för just den mascaran som jag brukar köpa fick man för mer än halva priset! Så jag köpte 2 för 99:-. En brukar kosta runt 130:- annars!
(kanske datumet gått ut? Men den funkar fint i alla fall!)
Sen gick jag in i skoaffären och gick rakt på ett par perfekta vinterstövlar! Passade perfekt med en gång!! Kan man ha sån tur? Rea på reapriset! 315:- fick jag betala..rea priset var 700:- så dom har säkert kostat runt 900:- från början...Jag lägger ut en bild senare på dom så får ni se!
Det var en bra dag tycker jag!
På jobbet är det bara bra! Jag börjar komma in det nu även om det är mycket att lära men får ta lite som det kommer. Toppen bra arbetskamrater som hjälper mej!
Igår var jag hos frissan efter att ha slarvat säkert ett halvår så hon klippte en bra bit , det blev bara rakt av för jag kan inte komma på hur jag vill ha det...Får fundera ett tag...

Nu väntar jag på att Milo ska komma..Pär ville ut och fiska och Josefin jobbar..Hon slutar klockan 3 så då kommer hon och hämtar honom.
Sen hade Linda ringt igår och skulle också komma med Viggo och Joel. Det blir kul!

Så nu har jag slängt i lite tvätt bytt sängkläder förberett lite mat och tänkte även göra en rulltårta om Pär kommer ihåg att ta med ägg för dom var slut. Har ingen lust att åka ner till edet för att köpa det...

Ja det var denna veckan..Tror inte nåt mer spännande har hänt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0