Händeleserik vecka

Hej hej!
Denna veckan blev lite annorlunda än det brukar...
I torsdag ringde min svärfar mej till jobbet ( det händer ju typ aldrig så jag förstod att något hänt..)
Då berättade han att Christer varit hemma hos dom och klagat på att han kände ett tryck över bröstet så dom tvingade honom att åka till NÄL.
Det gjorde han och han blev sämre och sämre och hade nästan svårt att ta sej ur bilen när han kom fram och efter en del undersökningar blev det "operation " direkt!
Ett av dom där kärlen eller vad det är som går till hjärtat var det helt stopp i! Så dom gick in i en ven och sprängde bort det med en gång!
Det var väldigt nära ögat att det blivit en hjärtinfarkt för det var helt stopp däri! Sen hade han 2 till som dom ska ta till måndag så han ligger kvar på NÄL, jag hoppas han får komma hem på tisdag kanske om allt går bra...
Ja herregud vad fort det kan gå...Hade väl aldrig trott att Christer skulle råka ut för detta som håller igång och motionerar hela tiden..Smal är han och äter ordentligt, rökar inte och dricker väldigt sparsamt...
Ingen går säkert förstår jag...
Skönt i alla fall att dom inte skickade hem honom i väntan på nästa operation för det hade varit oroligt att ha honom hemma och veta att det är trångt i 2 kärl till!
Nästa vecka har Pontus sportlov också så det känns bra för mej eftersom jag jobbar hela dagen. Då är han inte ensam i alla fall!



Titta vilka fina blommor jag fick igår utav våra kära vänner Eiron och Gunilla!
Dom tyckte vi behövde lite uppmuntran i allt elände..Jätte gulligt av dom!
Christer hinner nog njuta av dom också när han kommer hem för dom brukar hålla länge...

Jag ska åka in sen ikväll till Christer så blir kvällen inte så lång för honom..Igår hade jag med kaffe och nybakad kaka det gillade han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0