Förskyld...

Hej hej!
Sitter här och snörvlar och hostar och tycker faktiskt väldigt synd om mej själv....Denna veckan hade jag absolut INTE tid att vara hemma...
Jag åkte till jobbet igår men fick allt åka hem efter halva dagen. Det blev bara tätare och tätare i näsan, kunde knappt andas ju!
Så himla trist! Vi hade en liten föreläsning på eftermiddagen om ADHD..Ville så gärna höra på detta. Jag vill ju lära mej så mycket som möjligt!
Och i morgon är det heldagsutbildning!! Inte säkert att jag fixar det..Känns inte riktigt så. Antar att det är bättre att satsa på torsdagen.
Man får ju tänka på att man sitter och kanske smittar ner alla i en lokal också.
ÅÅÅÅ varför ska det vara så här?! Annars går det flera veckor utan att något händer..Jag är ju sällan sjuk heller! I så fall bara lite grann och inte så här som denna gång! MORR säger jag bara..

Ja ja det är väl bara att acceptera...

På torsdag är det visning av vårt hus men jag pratade med mäklaren igår och det är ingen som anmält sej...Så det blir nog till att skjuta fram det ett par veckor..

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0