Förskyld...

Hej hej!
Jag som nästan aldrig är förskyld har blivit det nu...Snuvig som bara den men det verkar redan gett med sej en del så förhoppningsvis var det det värsta idag..
Kan inte vara hemma i morgon för vi har julunch då.
Det är ju inte lätt för en vikarie att komma en sån dag.
Sen är nästan alla andra personal sjuka också. Idag var det bara en ordinarie utav förskolepersonalen.
I morgon är det ingen i det ena huset...
Oj oj oj som det kan bli..
Jag skulle egentligen varit med och avfirat en arbetskamrat från Paradisskolan ikväll men jag kunde ju inte sitta där och snora. Så tyvärr fick jag lämna återbud. Å så tråkigt! Jag ville så gärna vara med!
Jaja så kan det bli...

Idag kom Robert förbi med 4 balar toapapper till mej! Det är super bra att ha en liten son som jobbar på pappersbruket! Man behöver aldrig släpa på dom där tråkiga rullarna! Tack raring!

Igår fick jag och Christer en present från alla barnen! Istället för en julblomma hade Josefin fixat en ny plastgran! Våran gamla hade vi nog haft i ca 15 år så den var sned och vind och behövdes verkligen bytas ut... Det blev jättefint!

Ja det var det som hänt idag!
Hej svejs med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0