Ingen återvändo...

Hej!
Ja nu är det ingen återvändning längre det är bara att acceptera att semestern är slut sen 2 veckor tillbaka.
Men det går bra man kommer snabbt in i rutinerna igen. Veckorna går som vanligt så fort så det är inte mycket annat som hinns med.
Fast Josefin och Milo har sovit här i flera dagar för Pär har varit i Norrköping och jobbat och hon är ju mörkrädd så hon har inte vågat sova hemma! Hi hi hi. Då är det bra att kunna komma hem till mamma.
Det har varit så mysigt, Milo har vaknat innan jag har åkt till jobbet så jag har kunnat gosat varje morgon. Nästan så jag kommit för sent till jobbet! Han är så mysig och bara skrattar. Livet är underbart!
Igår (fredag) blev jag så Thea sugen så jag ringde och kollade om hon kanske ville leka med farmor men då var hon utlånad till sin mormor för Maria skulle ut på kvällen och Robert jobbade eftermiddag.
Så det blev inget med det utan jag fick allt åka hem. Tur var väl det för då hade Josefin gjort 2-rätters middag!
En jättegod sparrisoppa och efter det en smarrig fiskgratäng. Umm jättegott! Jag trodde hon skulle åka hem innan jag kom hem. Men sen åkte dom och Pär skulle komma hem vid 8-tiden.
Det blir tomt utan dom...
Men nästa lördag kommer Thea och sover över för hennes föräldrar ska på bröllop!!
Å vad mysigt det ska bli!
Jag fick till lite bilder på sparrisoppan men inte på fiskgratängen...



Lite dålig bild men gott var det!



Här sitter vi och myser...



Milo är också med..



Har glömt att skriva om Milos namngivning som hölls i Josefin och Pärs trädgård för 2 veckor sedan. Det blev jätte trevligt! Här kommer lite foto därifrån.



Faster Lisa läste en fin dikt till Milo, sen blev han så varm så han fick klä av sej...Titta vilken fin krans han fick istället för dopvatten!

Som sagt var det en trevlig dag med solsken och värme. Milo fick en massa fina presenter på sin dag också. Men det var tröttsamt att ha kalas så han fick gå och lägga sej efter en stund och ta en power nap som man säger nu för tiden.
Pluttunge säger jag bara!!!

Det var allt för den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0