Förskylning

Hej hej!
Känner att jag har en förskylning på gång...Detta gillar jag inte! På onsdag ska Christer till Minneskliniken i Uddevalla så då vill jag ju vara fräsch! 
Jag ska få prata med läkaren i enrum medan de tar lite prover på Christer. Det ska bli skönt för det är inte så lätt att berätta en del saker medan han sitter och lyssnar...
 
Sedan på lördag kommer det en familj som är spekulanter på vårt hus! Dom har varit och tittat en gång men nu ville de komma en gång till och träffa oss med. Det verkar hoppingivande. Dom kommer väl troligtvis att få ner priset. Jag har ju så svårt för det. Hoppas jag inte går med på vad som helst! Jag är alldeles för lätt att prata omkull!
Jaa jösses! Då kanske man snart får börja packa!
Sen får jag ju berätta att det är till att bli mormor igen! I slutet av Juli ska Josefin ha en liten igen! Tänk om det blir på min och Roberts födelsedag?! Fast bebisarna nu för tiden brukar ju sitta fast flera veckor efter utsatt tid.... Så det är nog ingen risk...
 
I söndags var Pär här och kollade och ordnade med vår värmepump så nu fungerar den fullt ut! Den fungerade förut också men elpatron slog inte till efter den frostat av så det hann ju bli så kallt i huset! Men nu är det gott och varmt igen! Härligt!
 
Idag sjöng fåglarna så vackert. Å då får man genast vårkänslor! Så jag åkte och tvättade bilen för den såg för j----- ut... Den ser väl lika dan ut i morgon antar jag... Men det känns skönt i alla fall.
 
På torsdag ska jag ut och äta med mina gamla arbetskamrater! Vi träffas ett par gånger om året och har lika roligt varje gång!
 
Jahopp det var allt för denna gång! Hoppas jag blir lite bättre på att uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0