väntan

sitter och väntar på at Pontus ska ringa.. Jag ska hämta honom på Edet när han kommer med bussen! Det blir andra gången han är hemma sedan han flyttade i somras! Å vad vi saknar honom! I morgon ska vi fira Christer eftersom han låg på NÄL på sin födelseda! Vi har fortfarande inte fått någon klarhet vad som hände honom... Dom har tagit massa prover men en del provsvar kommer inte förrän om 14 dagar! han fick en till blodtryckmedicin i alla fall! Han är väldigt trött och har tappat sin kondition men jag tröstar honom med att den fixar han snart! Han kom ju väldigt fort tillbaka i form efter hjärtinfarkten.
När jag hämtar Pontus ska jag åka in till Boströms och hämta en smörgåstårta som jag beställt. Det blev så men det får gå... Hade tänkt göra något annat men inspirationen försvann....
Förra torsdagen var vi på jobbet i Rågårdsvik (inte långt från Fiskebäckkil) . Vi hade planeringsdagar och sov över till på fredag. Det var helt underbart och god mat. Var sitt rum fick vi med egen ingång till varje rum! Jag tog min bil ifall jag var tvungen att åka till sjukhuset men jag visdte ju att han var på rätt plats ifall det skulle hända något! Det var synd bara att jag var så trött på kvällen men jag var ju inte hemma förrän halv2 på natten innan! Så klockan 22:00 låg jag nerkrupen och la mig att sova...
men väldigt bra att kunna träffas så på bortaplan ochplanera arbetet utan att bli avbruten hela tiden! Vi håller p att planera för en station till! Då blir vi tvungna att ha en personal till! Det ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0