Utbildning

Hej hej!
Idag har jag varit på utbildning i Uddevalla hela dagen och det är i morgon också..
Det är om arbetsförmågebedömning som vi alla i arbetsgruppen ska kunna så det var jag och en till som går på den.
Bra utbildning det är bara det att man är inte van att sitta så en hel dag. Det blir träsmak i baken så att säga...
 
I söndags var vi hos Linda och pojkarna och skulle kolla hur hon bodde. Hon har flyttat till ett litet hus som hon hyr.Det ligger i Kode och som ni säkert vet allihop är ju inte jag den bästa med att hitta...
Jag kan ju egentligen bara köra till Trollhättan, Vänersborg, Vargön och nu också till Uddevalla.
(ja alltså bara till sjukhuset i Uddevalla) .
 
Pontus hade ställt in adressen på GPS:en men se det hjälpte minsann inte!!! Tydligen hade vägarna ändrats så det slutade med att vi kom till Kungälv!! Sen fick vi ta en "genväg" ifrån Diseröd och köra på en liten liten smal väg (kändes som vi aldrig skulle komma fram)! Så till slut kom vi fram efter flera timmars körande! (tur jag hade tankat fullt)!
Herregud nu kom jag på att jag kunde ju faktiskt tagit lite kort!! Men det gjorde jag ju inte...
Ja ja... Det var ett trevligt men lite slitet hus men det blir nog jättebra! Hoppas jag kan ta mig dit nån mer gång men efter den färden vet jag ju knappt vart jag var!
Kan bara upplysa om att hemfärden gick mycket bättre..Efter anvisningar utav Linda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0