Schlagerlördag

Hej hej!
Inatt sov lille gulleMilo över hos oss. Hans föräldrar skulle ha schlagerfest hemma hos sig och då fick inte han vara med... Stackarn.. Tänk vad han missade mycket...
Men det gjorde inget för då fick han sova hos oss och det var jättelänge sedan så det var bara mysigt.
Han har så himla massa roliga kommentarer så man skulle egentligen skriva upp allt för man kommer ju inte ihåg sedan när man ska återge det!
Jag klippte honom för ett par veckor sedan och nu såg jag att det såg ju inget vidare ut så jag tänkte att jag kanske kunde få snygga till det (det måste gå väldigt fort nämligen)
-Får mormor klippa dig lite till och snygga till dig Milo?
-Nej tack jag leker faktiskt med morfar nu....
 
Ja ,då vill man ju inte störa!
 
På lördag ska vi och våra vänner Gunilla och Eiron till Alberts i Trollhättan och äta.. Christer fick ett presentkort när han fyllde 60 i oktober. Men vi sa att vi väntar lite så nu kände vi att det var dags!
Men det är förfärligt att det är så himla dyrt där! Tur att vi har presentkort! Det ska bli jättetrevligt att komma ut lite!
 
Sen på söndag ska vi till Christers mamma som fyller 80 år! Hon fyller egentligen påtisdag men skulle fira på söndagen.
Det är ju bättre för dom flesta jobbar ju på vardagarna..
Och på tisdag ska jag passa lille Max! Hans storasyster ska på dansskola och Robert jobbar eftermiddag så då ska vi två umgås!
Ska också bli väldigt roligt för man hinner inte med den lille så mycket! Han kommer i skymundan lite grann! Så springer han efter Thea hela tiden så det ska bli roligt med lite egentid bara med lillplutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0