Föreläsning

Hej hej!
Igår var vi ju hos lille Max som fyllde 1 helt år...Oj oj oj vad han blev firad..
God mat hade han ordnat och god tårta hade han gjort!
Han smaskade och åt för det vilda! Han såg ut därefter också måste jag tillägga..
Tyvärr glömde jag kameran så jag fick inte tagit några kort. Hoppas föräldrarna fick tagit några...
Det var mycket trevligt i alla fall och vi åkte hem trötta i huvudet och glada och mätta..
 
Idag var jag och mina arbetskamrater på föreläsning om ADHD- coachning.
Mycket intressant! Han som föreläste hade själv ADHD så det var ju verkligen härligt att få höra om allt han hade råkat ut för i sitt liv!
Men han hade lyckats utbilda sig, till beteendevetare och nu åkte han runt och föreläste om ADHD- coachning.
Han om någon visste vad han pratade om.
Det var lätt att lyssna på honom , han pratade jättefort så det gällde att hänga med! En härlig humor hade han också.
Det var många roliga episoder han berättade om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0