Nordens ark...

Igår var vi ju på Nordens ark...Det blir verkligen inga bra bilder med min nya i-phone... Några har vi här..
 
 
Inte riktigt mitt favoritdjur precis...
 
 
En jättesöt liten Utter! Den var så nyfiken på oss och simmade fram och tillbaka och dök och hade kul!
 
 
En söt ungersk vildkatt...
 
 
Hmm finn 2 fel!
 
 
Tittar man RIKTIGT noga kan man skymta en bengalisk tiger (tror jag att det var)..
 
Som sagt så blev det inga vidare bilder men vi hade en trevlig dag i alla fall! Solen sken fast detvvar kallt!
När vi skulle samlas vid bilen och äta vår medhavda mat så blåste det fruktansvärt kallt!
Fingrarna blev helt iskalla! Så det blev till att äta snabbt och sen fort in i bilarna... Sen åkte vi hemåt så sakterliga , så vi var hemma vid 3- tiden.. Det värsta var att det kändes som att det var fredag och vi skulle vara lediga dagen efter! Men så var det ju inte!
Det blev allt till att knata sig upp halv 6 på morgonen!
Men nu är det fredag i alla fall och mina ögon är hur tunga som helst..(klockan är 18:26) hur länge ska jag kunna hålla mig vaken?
Detta är ju inte klokt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0