Mammografi

Oj oj  vad veckorna går fort! Visste ju att jag skulle på mammografi idag men igår kom jag plötsligt på att herregud det är ju i morgon!
Så idag blev det lite knäppt på jobbet för helt plötsligt skulle alla iväg tidigare!
Två har semester, jag fick åka ca 1 timma tidigare, en skulle hämta tidigare på dagis och en annan skulle ha kalas hemma...
Så vi fick faktiskt skicka hem några deltagare tidigare idag...
Jag tog 45:an ner till Edet och herregud , det var inte igår märkte jag! Som tur var hade det inte hunnit bli mörkt för annars hade det varit jobbigt med alla koner som står överallt och avgränsar körbanan!
Det är allt mycket lugnare på gamla kära Hjärtumsvägen tycker jag...
Men till slut kom jag fram och det gick ju inte att svänga in som vanligt vid Edet rasta inte! Nej fick åka ner till växthuset och svänga in där...
Sen var det ju lika illa inne i Lilla edet där håller dom ju också på att gräva upp och göra om...
Till slut kom jag fram i alla fall.
In med tuttarna i röntken maskinen och klämde ut det lilla som fanns där! Jösses att dom kan bli så platta!
Konstigt nog blev det inga blåmärken...
Sen börjar den lite otäcka väntan på svaret...Men som sagt så går veckorna så himla fort så man glömmer snart av att man varit där... Sen hade jag bestämt att jag skulle åka in till Boströms och handla när jag ändå var nere och det konstiga är att när jag satte mig i bilen så började den köra hemåt!
Så det var ju bara till att vända bilen och åka tillbaka, som tur var hade jag inte hunnit långt men ändå....
Och det regnade och regnade och hela Lilla edet hade kommit på att dom skulle handla så jag fick ställa bilen långt bort och traska i regnet...
Till slut blev jag färdig och fick in allt i bilen och tillbaka med kundvagnen och fort in i bilen igen!
Så tänkte jag: ah det är bäst jag kollar mobilen så det inte är någon som sökt mig och då hade jag ett SMS från Ellos att mitt paket hade kommit!
Så det var ju bara att traska in igen på Boströms och hämta mitt paket...Fast det var ju tur att jag såg det innan jag kommit för DÅ hade jag blivit sur om jag hade fått åka ner igen....
Det var snabba ryck från Ellos.. jag beställde nämligen detta i måndags! idag är det torsdag så det får jag säga var service!
Beställde 7 par trosor och 2 par BH..GUD vad skönt!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robert malm

Det är tur att du inte lämnar ut hela ditt liv lilla mor! :D

2012-11-02 @ 08:01:28
URL: http://lyckhem.blogg.se
Postat av: Carina

Ja du lille Robert, detta var ingenting....Kram kram!

2012-11-02 @ 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0