Hej hej

Inte mycket till rubrik men ändå...
Härom veckan kom Pontus hem med en fin låda..
Åh vad spännande sa jag..vad kan det vara?

Ja du lilla mor sa Pontus..



Han såg väldigt stolt och lite pilemarisk ut..



Tattam!!!! Å den sista ungen blir student!! Svårt att förstå lite grann..Nu är ju han också stor!
En väldigt fin mössa. Om en månad är det dags!
Han har pluggat mycket så han är verkligen värd lite ledighet nu innan sommarjobbet börjar!
Våran duktiga Pontus!!

På tal om annat så kommer det en familj nästa fredag för att titta på vårt hus. Ända ifrån Stockholm!
Inte dåligt! Dom ska titta på flera hus här i Hjärtum så det är ju inte säkert det blir något...
En på jobbet sa: Å stockholmare! Då kommer dom ju att trissa upp priset!
Men Lena sa jag, det är ju bara en familj...behöver vara några till om det ska bli någon budgivning!
Då kom vi på att om dom andra kom också på visning och budade över dom andra lite så kunde det ju bli jätte bra!
Jag menar i Stockholm är dom ju vana vid helt andra prisklasser!
Vi skojade alltså lite...
Men tänk om man gjorde så? Det går säkert till så ibland.. Eller?
Jag är alldeles för ärlig för att kunna göra nåt sånt..men det hade ju gjort något om några mer Stockholmare kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0