Student och lite annat!

Hej hej igen!
Nu blev det ett litet uppehåll IGEN!! Det skulle ju inte bli så...
Nu har ju Pontus hunnit ta studenten också så jag får väl skylla på detta!



Så här trött var den stackars lille pojken sista veckan i skolan när alla proven var klara!!

Men det gav ju resultat för han fick fantastiskt fina betyg(nej Pontus jag SKA inte berätta hur många MVG du fick, fast jag är lite sugen för stolt över pojken det är vi allt!!)

Torsdagen den 7/6 gick pontus ut i Uddevalla...En fantastisk fin dag! Fint väder var det hela tiden medan vi var i Uddevalla, men när vi åkte hem regnade det som tusan och jag tänkte att det var ju trist för det är ju mycket mysigare om barnen kan vara ute och springa!
Men på halva Hjärtumsvägen var det helt torrt så det hade inte regnat något här hemma!
Så det blev ju väldigt lyckat!
Tyvärr fick jag bara tagit ett enda litet kort på Pontus hoppas verkligen nån mer fick tagit!



Ja det här var det enda kortet jag fick tagit! Det var nära inte Pontus huvud kom med!
Själv ser jag ju inte utan läsglasögon längre!

Så här fint hade vi dukat kvällen innan!



Här var Pontus bord!



Milo hittade Pontus innan dom skulle få sina betyg... Han tyckte nog att Pontus såg lite annorlunda ut denna dag...

Ja det var en trevlig dag verkligen!
Tack alla nära och kära som kom för att gratulera honom! Han var hur nöjd som helst!
Lite senare på kvällen åkte han med Robert och barne upp till Trollhättan för vidare färd med buss till Uddevalla och träffa lite kompisar.. Sen fick jag hämta honom i Trollhättan halv 3 på natten..Men vad gör man inte en sån dag!


I onsdags fick jag ett SMS från min syster Birgitta på morgonen..Hon undrade om vi ville följa med ner till slussarna på kvällen och det ville vi!

Pontus körde upp Christer till mitt jobb så åkte vi därifrån hem till Birgitta och Urban. Så åkte vi ner till slussarna. Dom har veteranbils utställning där på onsdagar så det var en massa fina bilar att kolla på!
Sen låg det en fin båt i slussen också som jag inte kunde låta bli att ta kort på!



Lite långt håll kanske...



Kära syster och Urban..Visst ser det gott ut?



Och här är vi!!!



Sen måste jag berätta att idag har det fötts ännu ett litet nytt barnbarn!!!Rebecca och Mikael i Örnsköldsvik har fått en liten pojke så nu har Sixten blivit storebror!!
Detta borde ju egentligen ha stått högst upp i detta inlägg..(förlåt Rebecca)! Men nu vet jag inte riktigt hur jag ska flytta upp det.. Ahh det får bli så här!
Riktig söt kille blev det i alla fall! Bilder redan ute på face book!Det går fort nu för tiden..Förr fick man minsann vänta flera veckor innan man såg första bilden ju..
Å det är så roligt med alla dessa små! Lite onödigt långt bort bara!

Nej nu ska jag bjuda min man på lite goda ostar och ett glas vin!
Hej och tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0