Varm natt...

Hej hej!
Ville bara dela med mig av en härlig känsla....Nu i natt var det väldigt varmt och eftersom vi har platt tak med asfaltsliknande beläggning så blir det KOLOSSALT varmt.
Men i alla fall så brukar jag bara ha ett lakan på mig fast jag har täcket bredvid ifall...
Den här härliga känslan som jag pratar om: Jo , det är när man legat med fötterna utanför och inte ens lakanet på och så vaknar man och fryser!! Fötterna iskalla!! DET är en alldeles härlig känsla! Få dra på sig täcket och burra in sig...Sen att man vaknar efter en kvart och svettas ihjäl och slänger av sig täcket..det är en annan sak.
Det var bara det jag ville förmedla!
 
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, du är rolig du... :D

2012-07-27 @ 08:27:48
URL: http://lyckhem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0